Could you be loved?

Ibland blir det inte som man tänkt sig, och jag har inte lagt mig ännu heller.
Ska svara på vad var det typ 50-60 frågor? Sen får jag se hur jag gör..

1. Förnamn?
- Malin


2. När är du född?
- 21 April 1992


3. Favorit färg?
- Svart, grått, vitt, vinrött.


4. Favorit tv-serie?

- One tree hill (lugnt)

5. Beskriv din musikstil?
- Rock, punk, indie, alternative, reggae, osvosv en blandning!


6. Bästa känslan?

- Kärleken utgör den bästa känslan:)

7. Värsta känslan?

- Ja du, när någon går bort och ja.

8. Vem vill du träffa helst just nu?
- Just nu? Å, jag vet inte riktigt.


9. Har du någonsin varit kär?

- Om jag har? Jo.

10. Hur många bilder har du i din mobiltelefon?

- 2200+ haha.

11. Vad vill du helst bli när du blir stor?
- Något inom vården.


12. Ditt lyckligaste ögonblick?

- Å, den har kommit, det ögonblicket dvs!

13. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
- Tavlor och en spegel.


14. Vem pratade du senast med i telefon?

- Mamsen

15. Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
- Vi måste ännu packa bilen.. Sen kommer vi. Så sen är jag typklar direkt så far
vi till nora. För det gör..... blahablaha!!!


16. Är du beroende av något?

- Jo det kan man väll säga.

17. Hur skulle andra beskriva dig?
- Fråga dem.


18. Vad skulle du vilja ta med till en öde ö?

- Vissa människor, och nödvändigheter + mat.

19. Husdjur?
- Hund och kanin


20. Vem av dina vänner bor längst bort från dig?

- Skulle tippa på Linda (Surte)?

21. Favorit bok?
- Såld


22. Vilken sport gillar du mest?

- Hockey

23. Civil status?
- På vift-nejmen singel.


24. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?

- Möjligen, jag tror nog det!

25. Är du kittlig?
- Super


26. Stjärntecken?

- Oxen

27. Skriver du dagbok?
- Jag skriver ju blogg!


28. Vem umgås du med oftast?

- Sofia, Tomppe, Nora & Erica.

29. Turnummer?
- 21!


30. Namnsdag?

- 10 december.

31. Hur ser din drömkille ut?

- The best manever, som honom (over there)


32. Vart skulle du bo om du fick välja?

- Någonstans i Canada förmodligen.

33. Roligaste händelsen under sommaren?
- Måste då ha varit den här dagen + gårdagen, luleå och kalaset
definitivt, det har varit alldeles för sjukt för att nästan vara ens sant..
Och Millencolin konserten.


34. Äter du ofta godis?

- Jo var fjärde vecka så länge jag har min deal.

35. Har du kysst en apa?

- Japp, jag ser på personen som en söt apa, haha nej.

36. Är du kär i någon just nu?
- Kär? Skulle inte kunna säga så, men nog gillar jag någon.


37. Isåfall i vem?

- Ja vilken bra fråga, icke kär direkt.

38. Vilken stil har du?
- Bekväm slappis, haha!


39. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?

- Chad Michael Murray eller vänta nu, äsch b.a's bror.

40. Är du nöjd med dig själv?
- Helt nöjd..


41. Är du osynlig?

- Jo, men alla verkar kunna se mig?

42. Vad är ditt favoritplagg?
- Jeans och t-shirt.


43. Vem av alla du hånglat med är bäst på det?

- Skulle komma som en pik för någon, men om jag ska
vara ärlig så? Vill jag inte nämna det här, ha ha.

44. Vilken övernaturliga förmåga skulle du vilja ha?
- Att kunna resa fram och tillbaka i tiden.


45. Ska du på pride?

- Ha ha, en vacker dag! Nejmen.

46. Vad skulle du vilja ändra på om du åkte bakåt i tiden?
- Det finns ett fåtal grejer jag vill ändra på, men..


47. Är du laglig?

- 1. Vistas inte illegalt. 2. Laglig? Förhoppningsvis är jag inte
olaglig, skulle inte vara så nice.

48. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
- Lägger mig inte under kniven nej.


49. Vad tycker du om Beckham familjen?

- Ok, har inget emot och känner inte den familjen ens.

50. Har du långt hår?
- Varken kort eller så långt.


51. Tror du på ett liv efter döden?

- Skulle vilja det iaf..

52. Är du rädd för döden?

- Inte för att dö, men för att missa för mycket..

53. Vad har du på dig just nu?
- Chillkläder.


54. Hur ser dagens planer ut?

- Dagen är snart slut, så jag tänker sova på en stund..

55. Vilken låt lyssnar du på just nu?
- Redemption song (Bob Marley & The Wailers)


56. Hur ser ditt liv ut om 10 år?

- Oj, bra fråga:)

57. Vad står det i ditt femte mottagna sms?
- Asså ska jag komma till bron (typ)

58. Favoritfilm?

- Å, vet faktiskt inte.
Tyckte Jumper var mycket bra!

59. Är du rädd för något speciellt?

- Ja elr lite, fast det finns så mycket som övervinner
den så det inte är sant.

60. Var det jobbigt att svara på dessa frågor?
- Faktiskt inte, höll mig sysselsatt ett tag åtminstone.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0