världsklass

I feel good!:)


DAGENS-GÅRDAGENS:
föööööör härlig!

Sex machine


MARIE KAN DANSA! <precis som det står.. jag läste nämligen i paues blogg att
dom dansat nånstans, tror jag iaf :o haha, och marie har lärt sig dansa!
nejmen, marie om du nu läser detta... så! dansade du bättre nu än då på revo?;)
bästa danspartnern, ever!

och så blir det hockey klockan tre då asplöven möter luleå som jag skrivit tidigare,
men någon kanske läser detta men inte det jag skrivit förr så ja, sen sku ju marie
också dit och dansa som på revo! och så sa hon att paue är efterbliven, ja fast det
är hon när det gäller tider! idag iaf, haha.
pratar med sofia i telefon och det är trevligt :p

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

MEN YEAH, inte som på revo.. Kör lite moves sådär u know? ;> Försöker hålla takten, ha ha ha. ÖH fan vad du avslöjar, Paue visste ju inte att jag sagt det. Dummer (U)



KUBAN fooolife

2008-08-31 @ 14:07:38
URL: http://inmortalizar.blogg.se/
Postat av: erica*

den där låten är fan härlig :D

2008-08-31 @ 18:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0