where is my mind

hallå, kom hem här för en stund sen..
har som sagt vart i vuono, under eftermiddagen när det hade slutat regna
så drog jag iväg till ikea, sen var vi även och hyrde en film fr candy world!
återkommer till det snart..

vi drog typ förbi ica innan vi drog till vuono, och där fanns en hel del folk
sen bl.a li, terese, madde, meiju, linnea osvosv. först så tröck vi i oss en
massa gott haha, sen så var det dags och se den där filmen..
Nämligen "REC" och uschuschusch den filmen är verkligen äcklig, den
har typ förstört mitt liv, okej inte direkt. Men jag vågar knappt göra något
nu nåmer..

Fast iofs var det en bra skräckfilm, den är så som en skräckfilm ska vara,
man tycker inte den är sådär äcklig, rå, ja ni hajar, slaktfilmer! Utan den
var mer läskig, man skrek och så, usch.. Tänker på den där flickan hela tiden.

Men efter den där filmen så spelade vi buzz, och det var fan skoj!
Ha ha, man fick annat och tänka på när man spelade det, men sen så överhettades
huset så då drog vi ut och promenerade i vuono, bl.a mördarbacken..
och usch så fick vi veta att det finns en sån där man, som är helt ja, vet inte
vad jag ska säga, där.. Så det gjorde det hela läskigt, plus att Sofia gick
och trodde att peeps skulle komma ut ur skogen, haha.
Sen hade vi små race med en cooling bil osv, men nu ska jag kila iväg.
Några bilder hinner jag med ;p














något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0