where nothing ever changed

Halloj.
Det är kallt ute och det är inte alls skoj, skulle vara mycket härligare med sol
och värme just nu, jag fryser och har gjort det hela dagen, haha. Och så håller
jag på och bli sjuk eller något, har iaf ont i halsen för tillfället.
Har sovit rätt många timmar och det var skönt, men sen blev jag även väckt
tidigare idag, så det var inte precis någon höjdare.. Men, vad gör man..

Har inte orkat göra något speciellt har bara tagit det lugnt, så jag har fördrivit
tiden med att kolla på film, 'One missed call' och 'Kung fu panda'.. Så det är något
jag kan göra nu när jag inte har ork för något annat, hö hö.
+ för att jordgubbar finns.

Ha det bra hur som helst!


 

And I tried telling you everything is alright
‘Cause I feel that deep down inside you


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0