while you were sleeping

hallå, tänkte hinna med att skriva lite kort om dagen nu.
började ju med skola, slutade någongång vid tio i två eller något sådant,
men kom inte iväg hem då eftersom att vi väntade på sofia i ca en timma
tills hon slutade.. sen så var vi förbi elgiganten så klockan var något efter
fyra när jag väl kom hem. sen så har jag vart ute tillsammans med erica
och sofia nästan hela kvällen, eller jo hela kvällen. kom hem här för ett
tag sedan, har hunnit med att basta och så, skönt!

och fy jag håller på och bli tokig på min ena fot, intressant jag vet.
Imorgon har vi hur som helst en rätt så lång dag, slutar 15.10 tror jag det
var så sen får man se vad man hittar på, men det blir nog hockey mest
troligtvis på kvällen, sju tror jag det började.. Hoppas på bättre väder!

och så tycker jag även att jag tar och nämner en dagens låt, och då
får det lov och vara: Rascal Flatts - What hurts the most!

Nu ska jag kila iväg, ha det så bra och så försöker jag uppdatera
lite bättre en annan dag, imorgon eller så! :)



något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0