words!

Ge oss värme eller något, det början seriöst f-n bli riktigt kallt nu,
haha och det är inte alls roligt, jag fruktar nästan vintern..
Nejmen tänka sig att det kommer bli hundra gånger så kallt som det
har vart typ under morgonen..

Igår när brorsan och tia var och hälsade på här så snackade vi typ om
att det är så kallt och så att vi vill ha sommar, lyllos dom som åker till
bulgarien idag! Haha, japp så satt  jag och fundera kring ämnet kyla-vinter!
Så tänkte jag högt! -Undra hur man ska klara sig när det är -20 när man
nästan inte ens klarar av kylan nu? Haha.
Och till svar får jag ett tröstande svar av min bror -Man klarar sig inte!

Haha ja hur som helst, den här dagen har gått helt snabbt, under vår
nästan tre timmars håltimma så drog vi hem till emilia och satt där och
snackade om lite vadsomhelst, sen satt vi och bad hennes lillasyster
skriva en massa saker, och hon är typ 4 år och BEGÅVAD, hon klarar det
primabra!

Nu ska jag strax ta tag i matteläxan, har inte ännu gjort den men hoppas
det inte tar fööör länge, ikväll blir det somsagt hockey..
(senare uppdatering: jag fick typ just höra av pa! eller v hade typ sagt att
vår målvakt är sjuk, feber? och jag undrar om det stämmer, någon kanske
vet, och att dom fått låna kalix elr någons målis, stämmer detta? iofs
så återstår det ju att se ikväll!)

Och jag kan inte dra en dagens låt, jag måste dra
DAGENS LÅTAR:
s.o.j.a - rasta courage
 

s.o.j.a - you don't know me

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0