December: Ja vad säger man?

Before the worst -nötarn

Det är mörkt ute, så mörkt. Och det är slask och fybubblans
sliskigt väder. Snön smälet bort och det är bu. Regnar gör
det nog också då och då. Jag vill ha en massa snö. Så jag
tar och önskar mig det igen till jul. Snö som stannar dvs.

Tänd ett ljus och låt det brinna.
Skoldagen var chill. Började halv tolv. Och så hade vi inte vår
sista lektion, då vi slutade två idag. Drog ut med Nora & Tomppe.
Var förbi frissan, affären osv. Chill. Köpte med mig baguetter..
Och en kalender, ja julkalender. Ha ha.

Kom hem. Pratade med finpojken i telefon, och så gjorde jag
en baguett i väntan på vadå? jo middag. Var så hungry. Nu gör
jag inte så mycket. Ska ta tag i naturkunskapen. Sen sku jag
nog ses med Nora och så får jag se vad som sker.. Nu kila iväg.
Ha det bäst. Pusshejdå.

Publicerar nog en dagens låt senare, WOW.
Bilder kanske jag har och bjussa på nu.

suddiga pics, baah




We were sitting with our backs against the world
Saying things that we thought but never heard

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0