En utmaning för mig jah.

Känner mig så utmanad.

Utmanad av Pauline (Pajsan) btw.

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har sjukt svårt för att gå vidare. Jag är fast vid något oftast rätt länge.
2. Min kamera har, är och förblir min andra man, min högra hand.
3. Jag hatar att ligga längst ut i sängen, det är läskigt. Alldagligt.
4. Jag sjunger i duschen + överallt i princip hi hi.
5. Hi hi jag är 100 % rök&snusfri. Glad!

Jag utmanar alla som nu vill bli utmanade..... Ta för er...
Börja svara

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0