Mr What?

Goddag! Kom hem här för en stund sen. Den här skoldagen var rätt så lugn, började med elevens val, och eftersom att vi startade om det, och hade valen idag så fick vi ju göra somsagt vad vi ville, jag satte mig vid datorn och läste lite om det senaste skvallret, och kollade på lita heta pics på vissa kändisar, och så spanade jag lite på filmer. ja, sen gick tiden väldigt segt och så var det dags för lunch. Och eftersom att våran ordinarie lärare var borta så hade vi inte egentligen haft något, men så hade nå elever gått till rektorn/de andra eller något, så det fixade sig, vilket kändes väldigt bittert, nejmen alla andra såg fram emot att få luta sig tillbaka och gå hem. men ja, fortsatte med att jobba med svenskan, gjorde klart första delen av mitt arbete nu iaf. Sedan var det några få saker som jag tydligen störde mig på, vet inte egentligen varför. Men det kändes på något sätt så jobbigt, det kändes precis som om man hade en svans efter sig, nästan iaf. Men nu ska jag avrunda, ska se Asplövens match idag osv. Fortsätter att skriva senare, eller en annan dag, ha det bra! med kärlek!


What's your name? Mr What?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0