Härligt!

Den tråkiga dagen blev riktigt härlig!
Blev rätt varmt ute under förmiddagen, så jag bestämde
mig för att gå ut och hjälpa mina parents med att måla,
fast jag höll på och skrapa där och sånt där istället!
Måste då säga att det blev för varmt sen, och min mobil
pep hela tiden (sms) så det störde ju mitt jobb en hel
del, sen blev de åska, två st samtidigt haha och rätt nära,
sen slog de typ ner på nå ställen och så blev det strömavbrott!
Några få sekunder dvs.

Jag tycker åska är mysigt, det blir så mörkt och haha när det
mullrar, och det är fint när det blixtrar utomhus!
Hursomhelst, sen drog vi och handlade mat till mig hit,
och så drog jag även och handlade med Tomppe & Erica
på kvällen och så var vi på en cykelrunda till stan, först
till cape east och därifrån igenom grankullen, till det där
tornet och vidare till järnvägsbron osv.
Senare under kvällen träffade vi på Emilia, trevligt:)

Nu ska jag avrunda, se någon film eller något.
Ha det bra!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0