jo, om man ändå..

en morgon vaknade upp som en kanin.
vad skulle man göra då? bra fråga, så nu tar vi nästa, eller ej.

sitter här och har nyss kollat filmen besatt, jag har ju sett den
sist då den kom ut, så det är ju som ett tag sedan, men trots
att jag sett den, vet vad som sker osv, och liksom påminner
mig om hur icke-skrämmande den är idag, så är jag faktiskt
mycket fegare när det kommer och handla om rysare osvosv.
Även om Elias t.o.m försäkrade mig om att den inte var läskig,
att det även sku vara mer skrämmande och se på hans icke
skrämmande bild, så vågade jag inte se? HAH! Nej kära ngn,
jag pallade inte och glo på tv rutan vid ett x-antal tillfällen, okej
jag såg kanske sex tiondelar av den, en tiondel missade jag
isf för att jag inte var närvarande vid tv;n men vid andra tillfällen
fick jag se åt ett annat håll, haha jo jag vet, filmen är icke
skrämmande, nej det var nog något jag yttrade före jag började
se, för jag har ju sett den och då var den inte läskig, nej.

där ser man, ju äldre man blir desto modigare - eller i vilket
fall som helst så är det tvärtom i mitt fall, känslig.
och eftersom att min hund ligger och sussar för fullt under min
säng så får jag också lust och bege mig mot sängen för att
få sussa lika gott som aya, oh!
Så från och med nu är det nog filmer som är rekommenderade
för speciellt barn, och som är barntillåtna det nya i min filmvärld,
köpte ju även en nyligen så får nog glo på den någon dag!

 
  
 
1. st, sötungarna är där i btw! 2. summerplace-finland!
3. tindra! 4. jaa-a ni! 5. me! 6. me i finland!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0