Road to zion

Halloj :)
Sitter här och tar det lugnt, har lyckats med att sova lite längre idag och det var
skönt, fast jag vaknade av att jag fick ett sms från msn, eftersom att det där ljudet
är så högt och skrämmer livet ur en, eftersom att jag hade den såpass nära mitt
öra, jajamen!

Ain't no one gonna break my stride, ain't no one gonna pull me down!

Idag ska jag iväg till ica sen senare med kompisarna, eller vet ej vilka som ska men
jag ska dra iväg och köpa karra och det ska erica med osvosv, och det är fyra v sen
jag åt karra idag, så idag ska jag käka mega mycket, för efter idag gäller fyra veckor
utan karra igen så, ska smaska i mig en massa.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och så, ska ta och städa lite osv. Ha det bra!

Let my right hand forget what it's supposed to do.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0