the heartbreak kid

ska jag checka!

Nu täntke jag att jag kunde ta och uppdatera här eftersom att jag fortfarande är inne
på Tisdagen, så vad finns det att skriva? Vaknade av en väldigt konstig dröm, någon
gång vid ett eller så, vaknade och så gick jag ut med Aya, min mormor kom även på
besök osv. Underbart väder har vi åtminstone haft idag, toppen!
Jag hoppas på att vi ska ha såhär bra väder hela tiden nu under resten av sommaren
haha nej kanske inte precis varenda dag men, skönt var det iaf.
Tomppe har bokat våra biljetter så imorgon lär vi först kunna hämta dem, på dagen
säkert, eller beror på när Sofia vart på banken och kirrat sina grejer! Haha låter som
något speciellt, grejer..

Under dagen var vi förbi Ikano, Tomppe och Sofia skulle grejja med Sofias kort men
ack, det ville inte till och börja fungera, synd va! Så drog vi förbi Stadium och Intersport,
hittade några saker som jag vill ha! Men måste ännu fundera, ska ju som kolla även
runt lite i Luleå sen någon gång, här snart iaf!
Så på fredag så ska jag iaf tillsammans med Sofia och Tomppe till Luleå, förhoppningsvis
blir det roligt! Ja hur som helst så tillbaka till kvällen..

Var tillsammans med Nora, tomppe och Sofia och badade i 'Uitto' (stavning) eller vad
det där nu heter, riktigt skönt men smått kallt ändå, haha och skoj var det, ja visst!
Nu ska jag nog börja kolla den där filmen, sen ska jag förmodligen lägga mig eftersom
att jag börjar bli trött! Och tack Sofia för att du skrämde mig! Ha ha.

Bilder - uitto, dagens.

hey, börjar med den här bilden för att jag har lust.












----

nu tar jag bort min hatiska text eftersom att jag lyckades med att
lägga upp bilderna här, nu när jag uppdaterar lite senare!
och det är bra, för jag orkar inte vänta på att en bild ska laddas upp
i fem timmar, nej! haha men ungefär, ska även lägga upp lite bilder
från helgen, när jag var i finland och sen nå.























Men ha det så bra, godnatt och ja, vi hörs!
Ciao.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0