Tråkig sommardag.

Godmorgon, är uppe rätt tidigt nuförtiden men detta
beror nog bara på tiderna jag vanligtvis somnar om
nätterna! Igår var jag ju somsagt i Kalix för att fira
Tindra som fyllde 5 år, och jag måste då säga att
tiden går snabbt, och som jag skrev så var Ellie där
och det var verkligen roligt att få träffa henne :)
Sen var det andra barn där också, och jag tycker barn
är så söta, haha. Nå hursomhelst så var vi där i några
timmar, åkte med syrran in till 'stan'/samhället- och
det var sjukt varmt, först brände jag mig i deras svarta
skinnsäten, och när jag kom ut så hjälpte det inte så
mycket för att det var varmt och kvavt och så.

Nåväl, sen när vi kom hem till henne igen så satt vi där
en stund och sen var det dags för oss att åka hem, och
ja då mötte jag Erica som hade varit till torne och ja, sen
drog vi hem igen och så bestämde vi oss för att dra ut
någonstans -med tomppe som sällskap!
Vi drog till frasses, och jag fick min underbara mjukglass,
det är så gott under härliga sommardagar! Sen var vi
till torneo, till puttaa (stavning) + kirkonmäki och checkade
runt där, måste även säga att det finns mycket finare hus
på finska sidan, haha.
Och så hade även suomen tivoli redan kommit dit och så,
kanske slänger upp några bilder från våran 'trip' eller
sista minuten cykeltur som erica nu sa att det var.

Träffade även Sandra och Mathilda när vi kom till marielund,
ganska så trevligt men jag överlevde inte ute på kvällen med
alla mygg, hade för lite kläder på mig för att kunna leva med
dem.
Min bror och dem fick tag på en resa igår, så nu har dom åkt
iväg tidigt på morgonen, halv sju eller något sådant till
Turkiet. Vad roligt för dem:) Vill också utomlands, haha.

Men nu ska jag dra och äta och så ska jag fixa mitt rum och
sånt där, och så måste jag även få säga att vädret just nu inte
är så kanon, tråkigt!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0