6:e juni!

Sverige, sverige, sverige.

Hejhallå!
Sjätte juni redan, dagarna går så snabbt, denna dag har
gått väldigt fort. Vaknade redan vid halv tio tiden, fick för mig
att rensa skåpen i badrummet, var ju ensam hemma så det
var tråkigt, haha. sen så hann jag även med att ta tvätten så
mam slapp det och för en gångs skull fick jag ryck och städade
rummet, fick även slängt en hel del:)
Jo sen hann jag med att göra middag, jappjapp jag tyckte jag
sku vara lite snäll idag så, och jo papsen är i Norge nu :)
Hoppas han har det skoj där borta! Har varit till Ica en sväng,
var och hanlade lite stuffs med sofia, mathilda och erica, var
även till OK och köpte en magnus ecuador, kom fram till att 
den är jäkligt goood, och så köpte jag även karkki, inte till mig
då. Ikväll ska jag dra på 'kalaaas!' hos Li, klockan sju typ,
eller jag ska ju åka iväg lite tidigare men ändå, och jag tkr fortf
det är ovant med ljusare hår, haha.

6 dagar kvar!

10/6 - Middag -hotellet!


Jo igår kollade jag ju somsagt på
R möter cirkus Zlatan, han är så gullig av sig måste jag
faktiskt på säga, och jag tycker om hans skratt, inte bara det.
Han är ju proffsig, och hans bror och han är faktiskt lika.
Och jo jag älskar Zlatans hus, ge mig. Oh, såg även den i
tidningen för någon dag sedan, kärlek ändå, vacket!
Jo så det var det, han är söt..
hejdå
11/6 - M-skolans dag.
12/6 - Avslutning, kyrkan

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0