every move is a new picture.

Destiny was never up to me....
And it's not my fault, because your love's like salt


Hej, måste bara säga usch, mår skit konstigt och det är fredag och allt, ska nog ut det kanske hjälper mig lite eller någonting, mår helt sjukt konstigt, vet inte riktigt vad det är som är så fel, alltså en sån där konstigt äcklig känsla har jag av någonting vet inte riktigt vad, typ deprimerande nästan.
Tomppe har ringt o fråga vad som sker ihelg, gurra försökte få mig att sällskapa honom men jag mår ju helt konstigt och det är fan tråkigt, jag ska nog ändå bege mig ut.. AAAAAAAAAAAAh morr.

 
jag för någon dag sedan, eller ja jag
i förrgår, innan jag skulle dra och kolla på matchen
mellan asplöven-örebro, den bästa matchen ever!
kan nog bara säga lovely om dagen.


igår hade jag såhär roligt i skolan, haha inte för att det är
alla namn, står ännu några namn på kortsidan.. t.ex:
Mr.Huhta, och på andra långsidan står det: ASPLÖVEN
MOT ALLSVENSKAN! jajamen, älskar ändå den lådan,
fick för mig att designa lärarnas låda vars våra nya häften ligger.


min söta lilla Aya, haha inte för att hon är så jätte liten
precis, har fått för sig att hon ska få plats i min fotölj.
Jag vaknade en morgon under lovet och upptäckte att
den jäkeln hade hoppat upp i fotöljen, förstår inte riktigt
ens hur hon kunnat vända sig, haha, så fick snappa en bild.



och en dag var jag ute och promenerade, det var så härligt
väder redan i mars så jag ville bara få minnas det ett tag
till, att även vissa dagar kan vara så otroligt braiga!


eldflugor eller vad jag nu ska säga och en eld, japp vi var i tammajänkkä
under sportlovet, jag o nötterna o grillade, mysigtvärre <3


det här var den absolut bästa match jag någonsin sett med ahc, spelades
den 12/3 så underbar, dom vann mot Örebro :) Nästa match är mot
Troja/Ljungby den 21a typ?, ännu borta, hoppas allt går kanon! all lycka med dem.


Det här var den underligaste syn jag fått i skolan under mitt liv, eller nej inte direkt
men det här är höjden av dumhet elr något, jag kommer precis från fiket ska till lektion,
och långt borta i korridoren sitter jävla GURRA på en stol, ännu mitt i korridoren, utanför
klassrummet o försöker höra vad våran lärare säger där inne, HAHAHAHAHA.


Och en bild från denna dag såklart. Mathilda kallar bilden för: Sliten efter gympan-bild!
Haha, nå det är iaf Mathilda, Jag, Sofia och Emilia i Aspen dårå :)

något på hjärtat?
Postat av: Anonymitet

Skaffa ett liv malin ;) haha jag satt faktisigt och lekte intreserad!

2008-03-14 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0