HEJDÅ!

Jag är inte dryg, jag försöker bara glömma ditt namn


Idag när jag skrev med Erica, fick man sig en funderade.. Vi skrev om något
intressant.. Jo att.. Varför skriver en människa om den ändå inte tänker vara
typ social, eller ö.. kontaktbar? Och bara dissar.. Eller nej, enklare sagt.
Varför skriver man om man ändå tänker dissa? Nu är det såhär att jag inte
tänker skriva med dig för att det ändå är helt meningslöst haha, jösses det
är seriöst ingen idé, man känner bara dissen ändå, aaah vad skönt då.
Orka ens skriva och försöka vara social, när man är så osocial, såpass
mycket osocial så att det inte finns en enda som är mer osocial, eller typ ja.
Så skriv inte när du ändå inte tänker skriva nästan alls.. Det är irriterande.
Och när jag känner mig dissad, så får jag lov och säga att jag ska dra fast jag
egentligen inte drar, orkar bara inte vara onödig och typ få ett svar var 5e timma,
elr som det känns som iaf, haha och typ ba; mjaa ^^, ni kanske hajar..
Värsta roliga konversationen, okej de kanske var annorlunda förr, men nu.. så
goodbye to you.. Det känns bara så meningslöst, så om du verkligen tänker skriva
så kan du gärna skriva nästa gång du blivit mer social. Och ja du har förändrats,
japp det har du t.o.m sagt.. Men ja, hejdå tills dess.
Let me fall.

JAPP, nu har jag släppt ut min ilska, elr ilska var bara så less ='D haha.
PUSSHEJ!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0