November: Bara för att..

Ja, bara för att jag nu fick lust och fylla i en sådan när jag
ändå, ja vad säger man? kan? Äsch.

Senast:
Du skrattade: För kanske 1 timma sen elr mer, med Sofia:)
Du grät: Nå. När jag kom hem, det var nog ett tag sedan.
Kramen: Under kvällen
Kyssen: Likaså
Mottagna smset: Av Emmy under konserten om J.K

För:
10 år sen:
Var 6 år. Barbie var nog min bästa vän då
5 år sen: Jag var 11, påbörjade min värsting period.
1 år sen: 15 år, och gick igenom en jobbig tid.
6 månader sen: Maj? Levde loppan.

Vem:
Ringer du när du är glad:
Sofia, Viktor.
Såg dig sist gråta: Mamsen
Var du sist kär i: Viktor.
Är du besviken på: Att behöva vänta på ett svar!
Sov sist hos dig: Här? Tindra och Thea måste jag svara.
Sov du sist hos: Viktor.
Gav dig sist en komplimang: Bra fråga:)

Favorit:
Låt:
För många favoriter. Listar hela tiden en hel del.
Godis: Kritor.
Mat: Finns några olika maträtter.
Dryck: Hör och häpna:Mjölk! Tänka sig att jag blev en mjölk-
drickare slutligen, är nästan själv chockad.
Chips: Måste absolut vara Naturchips. Persilja och det där.
Kroppsdel:  Ah, bra fråga.
TV-program: One tree hill.

Vad har du för:
Ringsignal:
Follow me tror jag
Mobiltelefon: Sony Ericsson s500i
Bank: Handelsbanken
Arbete: Ha ha, studerar.
Skostorlek: 36/37
Hårfärg: Mellanbrun, honungs, koppar osv.

Kan du:
Stå på händer:
Ha ha, nepp.
Gå ner i brygga från stående: Vet inte om jag kan nåmer.
Göra blomman med tungan: Ha ha, ser retard ut när jag prövar.
Slicka dig på armbågen: Men -.-

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0