November: Hm.. Sicken utmaning.

Tre saker som skrämmer mig:
* att mista någon av mina nära och kära.
* ensamhet och mörker
* the chasing lights ä, men spindlar/ farliga stuffs.

Tre personer som får mig att skratta:
* Marie
* Sofia
* Mam
( dessutom får resten av min familj med + vännerna,
men man skulle ju bara dra med tre personer!!)

Tre saker jag älskar:
* Mina nära och kära!!!!
* Att älska och känna mig älskad!
* Att veta att jag inkl mina nära har det bra och att allt ordnar sig.

Tre saker jag hatar:
*  Att straffet för mord är så minimalt!! Kriminalitet!
*  Ångest
*  Lögner/svek/otrohet

Tre saker jag inte förstår:
* Varför vi lever när vi ändå kommer att dö?
* Varför man har en massa fördomar hela tiden.
* Hur man kan orsaka något förfärligt gentemot någon.

Tre saker som finns på mitt skrivbord(databord):
* Mobiltelefonen!
* Digitalkameran!
* Och min usb adapter!

Tre saker jag gör just nu:
* Lyssnar på musik
* Svarar på det här.
* Sitter och undrar hur det blir si och så.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Hitta min soulmate som jag ska gifta mig med!
* Flytta till Canada.
* Starta en karriär inom sjukvården.

Tre saker jag kan göra:
* Få tårna och röra pannan/näsan om jag
drar benen bakifrån, asså svårt och förklara.
Inte den enkla vägen då!!
*  Skratta fult och säkert bli hånad för det.
*  Busvissla! Jag har lärt mig.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* T.I. - Whatever you like
* Katy Perry - Ur so gay
* The Kooks - Naive

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
*  Prata typ indiska!
*  Lära mig spela gitarr gudomligt bra.
*  Ha ha, bromsa med skrillor.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0