November: I love the way kiss me on my lips.

Boy, you're my knight in shining armour.

Hemkommen från kuben. Och jag vet inte vart jag ska börja.
Kräver en fundering hur man ska formulera sig med ord. Aj, det
svider när man funderar. Ha ha. Mötte Jessica utanför, sen kom
Sofia och Mathilda och co :) Köpte tre puckar tillsammans med
Jessica vilket resulterade sig i 'ingen vinst alls' haha.

Så matchen. Vill jag ens berätta. Eller jo, det enda jag skulle vilja
skriva om är att dom vann. Vi glömmer resten, alltid går det inte
som på räls. Man får bakslag ibland, eller hur? Ett mål släpptes
in hos Asplöven då målvakten stod bakom buren och lekte hide
and seek. Det är nog insläppet man helst vill glömma. Det är en
risktagare det där, annars klagar jag inte för Asplövens målvakt är
fin och bra och allt. Plus.

Slarv var det. Men som sagt får väll alla bakslag någongång. Men,
visst var det bland de sämsta matcherna jag skådat. Så, mer orkar
jag nog inte skriva. Längtar tills fredag då Asplöven möter Kiruna.
Det ska bli skoj! Ett plus för att Jimmy Stålnacke fanns i hallen.. På
isen!!!

Så resultatet efter förlängning

Asplöven-Lycksele 2-1













hej jimmy



Det var nå bilder från matchen iaf! :)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0