November: I'm singing my song:)

Sammanfattning
Hmm. Sammanfattar min helg i en lång sammanfattning.
Ha ha, låter ganska konstigt men. Och jo något som är bu
är att jag inte har mana på mobilen just nu, och dålig som
jag är när det kommer till tel-biten, missar jag alla samtal
osv. Sorry!

Pratade just med Marrobarro i tel, och hon hade ännu ingen
aning om någonting. Och så hann vi även komma överens
om hockeygrejen på onsdag. Jag är faktiskt sugen på att
titta på hockey.

Hur som. Igår så gjorde jag det juligt och så i rummet mitt.
Innan jag skulle möta Viktor hade jag ett märkligt samtal
med min mor med tanke på denna dag och dess ja, vad
ska jag kalla det? omständigheter.. Hmm. Traskade iväg
till ica där jag mötte honom, fick med oss en massa karkki.
Nötte två oth avsnitt, mys och så.

Hot butter - Popcorn
Drog ut en sväng här i marran, tog en liten promenix och
spanade upp i det blå. Norrsken ett rätt otydligt ett också.
Kom in i värmen. Slog på filmen om hopparna och myste.
Gh hann vi även med och ja, natten slutade rätt tidigt iaf.

Vaknade någongång under förmiddagen. Åt och chillade.
Fixade mig medan nöten nötte gh. Väntade. Åkte till stadi
med kitti och så var vi hos Viktor. Ändrade planer. Vi slog
på "Mamma mia". Super mysig film. Sen så var vi ut med
skotern lite varstans. Spelade gh och tog det lugnt. :) Och
oj, han är så amazing! ;* Hela han är underbar. Och all
lycka till honom och hans team imorgon då dom har match
i Jokkmokk!




Do-do-doo!
Har huvudvärk. Tänkte ta och avrunda nu när jag fått ihop
en sammanfattning, underbar helg! Ha det bäst. Pusshej.

OCH..
Ett helt jäkligt sjukt klipp på ett av Johan Palms fan. Njut.



"on minum tyttökaverin <3" mha, how sweet u are!
Viktor, som får mig och dra på munnen sådär extra mycket..............................


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0