November: Listen to the song.

Tänkte dra och uppdatera trots allt. Har spenderat dagen med en hel del
plugg. Har prov i företagsekonomi imorgon så då är det värt det. Ska ta
och fortsätta med mitt pluggande snart tills DH börjar. Ska nog fortsätta
med att hålla mig till den serien och börja följa House sen istället.

Hade skola från 08.10 till 15.10. Morgonen började segt som fan, och när
jag väll skulle ut ur huset till bilen som stod och väntade så höll jag på att
halka två gånger, någon balans har man trots mitt bambi-aktiga jag.
Rätt chill dag faktiskt. Imorgon har jag hål i tre timmar så jag får väll göra nå
vettigt för att fördriva tiden, som att dra till subway eller någonting.

Vad mer? Pratade med Sofia här tidigare. Ska ta och ringa henne på en
stund och höra med henne. Blir väll ev Piteå imorgon, för att följa Asplövens
match där. Hur nice låter inte det egentligen? Piteå/Haparanda/Piteåosv...
Sen så pratade jag med Viktor ett tag här emellan och fyfan vilken fräckis
han är ändå, haha. Nä men nog är han bra av sig!

Ja. Nu tel med S. Ha det bäst!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0