November: Oh baby. Keep shining.

A hello from the house where the clown lives!
Nu tänkte jag att jag skulle ta och och uppdatera här.
Dagen har spenderats i skolan. Först hade vi Fe, sen
samhälls, svenska där vi fortsatte se filmen 'Troja'. Nu
har vi kommit dit vart alla bad-moments händer. Slutet
är ändå sämst. Sen så hade vi naturkunskap och ha
ha ha. Vår lärare och hans ljudeffekter. Dom är fett bra
och han lyckas alltid skrämma slag på någon elev.

Inhalator. Nej rullstolar och små barnungar.
Inte nog med det. Han är prima på att härma folk. Typ
iaf. Och dessutom så tycks åldersskillnaden mellan
Tomppe som är äldre och Erica vara otroligt stor i hans
ögon. Han undrar när det är dags för blöjbyte för Tomppe
och så undrar han om Erica behöver en rullator. Kanon.

Var jag döv? Eller lyckades hjärnan koppla bort all oljud?
Ä. Jag kan knappt ha hört något av det någon sa under den
sista lektionen eftersom att jag var helt och hållet i min
egna värld där jag satt och klottrade ner mitt block. Wola.

What to do a day like this då? Funderarn är här igen.
1. Ta tag i mina problem. Vilka problem?
2. Läs lite samhälls. Vilka sidor?
Nejmen. Jag ska nog eventuellt dra till leilani med alla
sötnosar för att mumsa i oss och fira gårdagens födelse-
dagsbarn. Beror på då jag mått illa i princip hela dagen.
Sen ska jag väll chilla iaf. Har som inte så mycket att göra.

Eight to three. Nine to five. 1.2.3
Har lång skoldag imorgon.. Damn. Från åtta till tre och som
avslut på dagen har vi bad. Inte nog med det människor! Vi
har klädsim, och då talar vi om kläd-sim. Fortsätt simma,
fortsätt simma, simma, simma.. Lalalala. Kan ju vara hurray.

Och angående min päls på skallen, he mitt håriga hår.
Så tänkte jag faktiskt ta och färga det nu här om några dagar.
Jag vet bara inte hur jag ska göra. Någon liten skillnad vill jag
ju åtminstone uppnå. Inte för drastiskt, inte för mörkt. Typ jaa,
honungs, orange, ljust, koppar, nå sånt äsch någon blandning
av en massa varma färger. Skojar kanske! Ni lär ju se sen.
Patience Malin.

Äsch nu ska jag kila iväg. Ha det bäst!
Ni är guld, om jag är silver.

Mallan-Malco-Majsan-Clownen, hur som!




P.S. Du är finast =O


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0