November: Tagen av Marie!

100 frågor och svar.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Malin!! Majsan och Mallan.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:¨
Ha ha, min usla humor jag tycker om den så mycket.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Min blyghet som tar över rätt oftare.

4. Detta är jag rädd för:

Kattkvinnan Marie, spindlar, ett viss mörker osv.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Vatten, tuggummi och mat!!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Som det är nu så hoppa runt på mitt vänstra ben,
gå på händer och ja vad mer? Finns alltid en del!

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med nära och kära, titta på hockey och
allmänt bara fula mig.

8. Detta vill jag göra just nu:
Skriva hej till Marie

9. Bästa känslan:
Att vara lycklig.

10. Värsta känslan:
Depp, ångest ja ni hajar.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Sinne för humor ju, omtänksam och pålitlig!

12. Är jag kär just nu?

Haha lol, är jag kär just nu? Det lät dumt.

13. Jag vill gifta mig?
I framtiden ja!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Som Marie så hoppa bungyjump, gifta mig, flytta till
Canada. Ååå, drömmar!

15. Min käraste ägodel:
Allra käraste är definitely my nalle! Min mobil jaa!

16. Något jag vill ha i present:
Present, orkar ej tänka ända dit, julklapp...ny Gitarr!

17. Detta har jag på mig just nu:
Mina slitna jeans och en vit tischa och svart kofta.

18. Favoritkläder:
Jeans och längre tischor.

19. Favoritdjur:

Hundar och kaniner.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Å, det är så varierande, allt fr djungle/reggae/rock/pop osv.
Akustiska låtar regerar även i min värld.

21. Favoritlåt just nu:
T.I. - Whatever you like

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Svenskan (roligast nu) Matte/Fea (tråkigast pga att de är jobbigast
juuust nu)

23. Stjärntecken:
 Oxen

24. En bok jag älskar:
Å, det är då många. Verklighetsbaserade osv!

25. En film jag älskar:

Pearl Harbor och alla Silver fan filmer! Ha ha.

26. Tv-program jag gillar:
One Tree Hill, O.C, Desperate Housewives, Kyle XY,
Grey's Anatomy, House, Cityakuten, Sex and the city & Scrubs.

27. Favoritdoft:
Den där parfymen! "Den där".. som förföljer mig.

28. Detta äter jag gärna:
Nå hm, hahaha all mat jag tycker om!

29. Dricker helst:
Vatten/Mjölk.

30. Favoritgodis:
Kritor!
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand och Indien.

32. Färg på mina ögon:
Blågröngrå

33. Min längd:
163 cm!

34. Jag tror på:
Det jag tror på :)

35. Jag spelar:
Harpan, 'VATTENPOKER'.

36. Person jag beundrar:
Finns alltid några

37. Så här bor jag:
Villa
 38. Antal döda krukväxter i hemmet?

Inga?
39. Det här tänder mig:
Jaa ni, nog är det alltid nå.

40. Det här gör mig avtänd:
Där är det också alltid nå.

41. Favoritfärg:
Svart, vitt, grått och vinrött!

42. Favoritcitat:
Ö. Flera!
43. En hemlighet jag vet:
Haha, så blåst är jag inte.
44. Bästa present jag fått:
Bästa och bästa? Alla har vart så bra!

45. Senast köpta skiva:
Minns ej.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Bra fråga.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Det finns alltid nå
48. Udda förmåga/egenskap:
Ha ha, har jag nog

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En apa
50. Vad lyssnar du på just nu?
Whatever you like!

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Sova väll.

52. Var är dina föräldrar födda?
He he, jag har glömt bort :$:(

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Installerar aldrig något typ.

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Leilani och tasty
55. När badade du i en pool senast?
Ett bra tag sedan
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
När jag var jede liten jo.
57. Hur många barn vill du ha?
Två minst.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Heavy metal säkert.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Hinner alltid ändra mig
60. Vad har du för TV-kanaler?
Åå, seriöst
61. Har du åkt moped någon gång?
Men ja
62. Har du busringt någon gång?
Det är fan king
63. Har du fått felparkeringsböter?
Haha, tror du ja
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Jag vill göra det innan jag dör!!!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Kreta
66. Har du en egen trädgård?
Nä.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Vet inte riktigt.
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Jo, I SVERIGES DVS! HIHIHIHIHI
69. Badkar eller duschkabin?
Sprolla.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Denna månad? Öm...Öm... Vet inte.
71. Favoritpizza?
Typ bussola/Artista.
72. Chips eller popcorn?
Popcorn. Mumma.
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin isf
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Godis med Sofia!!!
78. Favoritchoklad?
Marabou
79. När röstade du senast?
I?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
I höstas
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Every day
82. Är du bra på matlagning?
Nja, inte så.
83. Klarar du att tanka själv?
Säkert
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
Nej.
85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nää.
87. Vad var det senaste du handlade?
Godis!
88. Har du kräkts offentligt?
Hoho jo
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Hitta den sanna kärleken!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njaa
91. Har du ringt något betalnummer?
Haha jo
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Klart man kan.. Fast det beror på
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Hm. Ingen aning
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Njäää
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Vanliga
96. Vad har du i din väska?
Orkar ej se efter :oooo
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
HAHA what? Läser!!!!
98. Vad har du att vara tacksam för?
Nå absolut mina nära och kära ;)
99. Var hittade du den här listan?
http://jeyyy.blogg.se/
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
TRE ST? MEN OM DESSA SER SÅ FYRA:
SORBAS, BETTY, FANNY & LINDA?=)


något på hjärtat?
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA marie

2008-11-13 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0