Oktober: Aurora (H)

Snart är det November, alldeles snart för er som kanske inte visste det.
Vilket säkert alla gör men ändå. Jag har så mycket som umgåtts med my
bestfriend och spa-barnen!!!!!!!! Kan ni förstå hur sjukt glad jag var? Å, dom
är hemma och det är så otroligt bra och skoj och ja.

Har varit till det nya centrat. Gick runt där lite och så var jag och köpte sånadär
pannband som jag så länge viljat ha! Och så fick jag med mig en jacka..
Och s är på akuten nu tror jag, och checkar
sitt ena öra. Blödigt värre! Snart hemma och prima igen hoppas jag. Och jag
är rastlös. Och jo vi åt på rax idag och jag mår fortfarande illa bara jag tänker på
den där ena pizzan, åt buffé och fy fanken vad den stank. Man fick kväljningar.

What to do a day like this då? En spece dag t.o.m. Nå det återstår att se hur som,
ska ta och köra mig iordning och sen ska jag säkert dra ut eller någonting. Ska förbi
stadi tror jag med Sofia iaf om hon kan dra ut sen och hälsa på Jessie. Sen ska jag
väll höra med N och T vad dom har för planer ;) Aja. Nu ska jag kila iväg och invänta
samtal från en förhoppningsvis kry S.

Jomen tjena!
 

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0