Oktober: febern fick tag i mig.

i rättan tid eller vadå? nej verkligen inte, så nu ska jag se till och bli
frisk, för det är ungefär ett måste <skulle iaf likna ett måste så nu får
vi säga att det är ett måste!

Och ett tips som gör livet mycket lättare:
Undvik och hugga dig i fingret när du hackar grönsaker
genom att be någon annan hålla grönsakerna.

den här dagen har gått småsegt, vaknade någongång vid tolvtiden, och
då hade jag fått ett mess från sofia att dom var i ötå, tänkte att jag sku kliva
upp men nej, där låg jag till efter ett och då fick jag nog, första gången på
väldigt väldigt länge som jag verkligen sovit ut!

Så vad gör man en Söndag?
Inledde min dag med att plugga naturkunskap, städade mitt rum och dammsög
huset osv, donade med lite ditt och datt och så drog jag ut med Sofia..
Senare träffade vi på Tuomas och så var jag ute med dem en stund men sen
var det dags och dra hem för att bänka sig vid tvn för att se favoriterna!

Ett till tips, och det här tipset är absolut super viktigt:
Ska du smyga dig på någons bakgård, gömma dig bakom ett fönster/dörr och
invänta personen som är inomhus för att sedan skrämma den! Se till att inte synas.


haha, mina vänner Sofia och Tomppe är så failade. Fick ett sms: är dina föräldrar
hemma? (något i den stilen) svarar ett nej och fortsätter titta på tv, reklam så jag
knallar iväg från v-rummet, pausen är lång och när jag väl kommer tillbaka råkar jag
ju såklart se någon bakom altandörren, dom kurar ju ihop sig där, såklart att dom
inte ser mig när spaljen täcker mig, haha. Kommer fram till dörren, tittar ner mot
dem, å shit vad skraja dom blev när dom tittade upp igen för att se om jag dykt upp
tillbaka i v-rummet! Ett skrik hördes t.o.m! Så dom misslyckades ju totalt, haha vad failade.
Och det var så jäkla roligt! Så går det, så se till att inte synas..


Äsch nu har jag inte så mycket mer och skriva.
A song that saved my life > The Script - The man who can't be moved.


Hur många gånger måste jag spola för att bli av med dig?

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Många. Jag är nämligen Ospolbar!

2008-10-12 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0