Oktober: hey dude, fuck you.

Sitter här och chillar. Ö. Jag fick lei idag.
Och det känns lite hemskt jag har ätit lite ofta nu ute.
Men med ch0mpisarna, hi hi. Gymmet nästa!

Jag ska nog ut ett tag snart eller något. Jag lider av att
sitta inomhus kom jag just fram till. Det är blä.

Och imorgon ska jag iaf umgås med Jessie som jag
nämnde. Och det var typ ett halvår sen sist. Hur förfärlig
kan man vara? Men ett halvår ska det inte gå emellan nästa
gång, nej. Så dum ska jag inte vara.

Och jag ska fråga sis om jag kan komma dit i övermorgon
och så kommer jag hem på ons, för då är det hockey.
Det är vad jag planerat. A, jag är rastlös. Hejdå.

och Aya, bli frisk nu.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0