Oktober: How do I know?

haparanda = ryktet går? :D

Man hinner knappt blinka med ögat så har en massa spridit sig.
Lite insider information -Ta det lugnt människor! Är det någonting
man undrar så lär det faktiskt komma ut förr eller senare om det är
så. Utan att ryktet ska spridas från hus till hus. Hi hi.


Popcorn sången.
Är typ min bästis favorit låt, intressant jag vet. Men efter att tankat
ner den till henne så fastnade jag för den, haha den är härlig ju.
 När man talar om någon, dyker den alltid med upp i bilden. Börjar
man lyssna på en gammal sång som fanken. Börjar dom spela
den på radion. Det är ganska amazing.

Har suttit här och tittat runt på en massa bilder. På en massa skådisar,
artister osv. Och bilder jag har på datan. Och det här med bilden ska jag
bli bättre med här på bloggen. Men det lär dröja ett tag och komma igång.
Ska först och främst fixa designen här framöver, sen börjar jag bli bättre
på det. Jag svär.



jag
och min
kille


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0