Oktober: Raka vägen till sängen.

Sen, pauline, sen.
Hon vill bli känd. Fast det är först sen. Sen när hon är vuxen.
Vart ska man ta och börja.

Jag hatar att vara sjuk, jag hatar det.
Jag har blivit sjuk. Förkyld, ont i halsen och så hade jag feber
när jag kom hem från skolan. Fast jag har legat på soffan och
tittat på Point Break och Hot shots. Och så slumrade jag till.
Så jag har ingen aning om jag har feber nåmer. Hoppas inte
eftersom att jag vill dra och titta på hockey.

Började 08.10 idag med samhällskunskap. Chillig lektion. Gjorde
i princip ingenting, eller jo lite. Och så hade vi företagsekonomi till
kvart i tio. Och där slutade skoldagen eftersom att vi inte behövde ha
några andra lektioner för er som undrar. Chillade ändå i skolan till 12
med bl.a Sofia, Erica och Marie. Sen drog jag till lei med Erica och
mänkkade. Det fick bli kina för att det är bäst.

Jag tycker om chilliga skoldagar, igår hade vi också chilligt som fan.
Hade glömt idrottskläderna så då hade jag fet ångest. Men dagen
flöt på riktigt bra och på ett sätt hade jag tur, vi hade ingen gympa.
Hehe, vindar kan vända.

Ännu två dagar kvar, 1+1=2. Dagen efter imorgon vill jag ha.
Japp skulle sitta fint med fredag. Nio dagar ledigt från skolan. Jag säger
inte nej. Så om jag sammarfattar så har dagarna varit chill. Imorgon börjar
jag halv tolv och så har jag nog skola till tre. Och så ska jag samtidigt försöka
få bort lektionen vi har fredag morgon, så man slipper ha håltimme.

Och när jag satt i köket här för en stund sedan så hörde jag från radion
mitt i mitt tänkande en bekant röst. Och så nämnde dom pojkens namn och så
slog det mig att jag visste vem det var. Och så visade det sig vara han. En av
världens goaste ungar.

Och igår tillbringade jag dagen utomhus mestadels iaf. Var t.o.m och prommade
på kyrkogården, och det är brave eftersom att det var mörkt. Sen var jag lite här
och där, i grankullen och typ tjärhovet osv. 
Nå väl, ska avrunda nu och gå och hämta medicinen. Ha det bäst.


Ett + för skratt. Till Maries dröm då hon höll på att bita P.H i armen i skolan.
Och marie. Obs! I. Om du nu inte var på :(

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0