Oktober: She knows it's too late

Godmorgon eller vad jag nu ska säga.
Tar det lugnt, känner mig jätteseg och ja. Ska snart ta och fixa
mig för att sedan dra iväg till det nya centret med mina kära vänner.
Sen måste jag höra vilka planerna är. Dricka eller inte? Tacomys
blir det iaf ett tag idag, gottgott. Vad är planerna för helgen egentligen?
Ha ha och jo vi ska klä på oss någon super sexy outfit, för er som undrar.

Jag måste höra med Sofia hur vi ska göra. Och fy bubblan igår var vi ju
till centret då på  morgonen. Vi fick typ en massa frågor och så och ja såna
där människor dom ändrar typ alltid på det man säger. Ha ha komma bort
"en sväng" hur roligt låter inte det? -Tja vi drar till Kina en sväng. Typ.

Ajaj. Vad mer. Fint var det och mycket folk fanns det där. Idag ska jag nog dra
och köpa mig en vinterjacka. Det behövs!!! Jag fryser nästan ihjäl när jag är
utomhus nuförtiden. Vintern är här. Snö har vi på marken. Jag säger snö eftersom
att snön som kom i förrgår aldrig smält bort väll? Ahapp. Haparanda.

Snart är det jul och jag längtar till det. Och när jag pratade om julen med Sofia idag
i tel så började jag längta ännu mer. Härlig, mysig tid det där. Med en fin stämning
över det mesta iaf. I'm lovin it. Ja vad mer. Sen var jag och mötte Viktor vid CW och vi
hyrde någon rysare. Jätte bra film måste jag säga. Ska som tipsa om den senare
när jag kommer ihåg namnet. Absolut värd och ses! Hmm.

Sen tittade vi på The strangers, något i stil med Vacancy om det nu var den.
Hur som, så påminner den jätte mycket om någon annan film. Mys! Sen var vi ute
och så knallade vi iväg till shell och så vidare hit till marran. Och så chillade vi i värmen.
Och fy fanken vad trött jag ändå var inatt, ha ha det var ju nästan pinsamt. Det var helt sjukt!
Och sen så slutade väll min kväll typ halv tre. Och så däckade jag till slut i sängen.
Äsch, nu ska jag börja fixa mig och få i mig frukosten.
Ha det bäst.


Halloween-------------

HAHA TJENA. DOM VAR JU GOA!
var tvungen och få testa dom.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0