aftonbladet + jordens undergång?

hallå, ni har garanterar redan läst eller åtminstone hört om det här
men jag publicerar ändå länken här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3283548.ab

ja, som sagt så har det pratats en hel del om det här i skolan idag,
kom och tänka på det alldeles nyss.. vadå, är det en risk om några
forskare menar på att det här lika gärna kan vara jordens undergång,
ja säg det, den som nu visste.

som vi snackade om i skolan, så vore det ju förfärligt när man aldrig
kan vara 110 % säker, även fast det låter helt.. otroligt, som tomppe sa..
inte kan väll en sådan maskin, så liten "jämfört med jorden" suga upp
jorden, ja ni.. somsagt så var det ju något om att den kunde skapa ett
svart hål eller så, tidigare påstods det att människan inte själv kan skapa
något sådant, hmm man börjar ju att undra hur allt egentligen står still
när de alltid påstår något annat.

Och så snackades det om hur sogrligt det vore, man skulle inte hinna
med så mycket av det man vill hinna med, nåmer.. Och att de vore bäst
och gå runt och säga jag älskar dig tills den dagen?
Och om det nu vore så katastrofalt, varför skulle dom testa den då?
Nå, man kan väll aldrig vara riktigt säker men, man kan lika gärna säga
att: det kommer inte och ske! för det finns inte en kotte som kmr kunna
säga att man hade fel, om det skulle visa sig att det var jordens undergång.

Men tänk vad onödigt det skulle vara ifall det nu fanns en risk som vissa
forskare påpekar, en risk är alltid en risk och då är ju dessa som skall sätta
igång det här idag risktagare, riskerar alla miljarder människor på vår jord, haha.
Imorgon är det btw 11 September, en dag jag inte tycker om då man får känslan
redan före dagen att alla skall slå till mot det ena och det andra den 11e.

Haha och visst skulle man kunna kalla det där med att återskapa big bang för
något skrämmande, vad sägs om det skulle vara jordens undergång? då kan inte
en enda kotte på vår jord bevisa något, och inte ens veta hur jorden och allt blaha
kom till, för vad hjälper det och se och slukas i ett svart hål? lägga ner så många
år, ja jag hoppas det funkar! :D för annars är det onödigt, och då borde man lagt
ner alla år på något annat istället.
Och vissa påstår att om något nu lär hända, något hemskt så lär det inte ske idag,
utan likagärna om någon månad, ska de människor som fruktar det värsta vänta
och vänta? för då är det synd.


Nog skrivet om det..
Läs den, eller nå, jag måste ta och fixa lite inne i mitt rum och så, sen får
jag se vad som sker, och jag funderar fortf över om jag ska dra förbi s och
hälsa på s&t sen! Nu ska jag kila iväg iaf ;-* pusss!

Du är bara för söt ;'o
aaah!

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

ahhahahahahahHAHAH då bor vi inne i en maskin!!!!

2008-09-10 @ 16:25:30
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0