musik, musik, musik..

maries pojkvän var super duktig igår!


En låt som fastnade i skallen på mig igår var
en låt med Scatman John, nämligen låten Scatman!
Och det var för att den kom på hockeyn hela tiden, haha.
Den är grymt cool, man sitter och sjunger den sen efteråt
ganska länge!

Nästa vecka möter dom Kiruna (seframemot) not.

Scatman x2



några bilder, lär inte se så bra, men iaf! kunde inte zooma, för då blir
dom suddiga, ville ju inte ha blixten på mitt under matcherna, så..
och eftersom att jag inte hade blixt på så blev dom konstiga..

här ser man iaf pakisjärvi!


och en massa, efter ett snyggt mål!=)




lundberg, ceder och pakisjärvi


wuw




typ, pakisjärvi, sen tror jag östis är där, ceder, lundberg o nå andra:o


:D

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

han va KING! ;]

2008-09-13 @ 12:31:30
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0