My love is your love.

Åh, tänk och vakna upp en dag och vara en kanin!

Lät kanske som om det vore något jag skulle se fram emot som fanken
men började bara fundera över hur det skulle vara om man vaknade upp
som något djur en dag, otroligt!
Sitter här och pausar från mitt pluggande, den här dagen har varit lite
varierande faktiskt. Satt här hemma tidigare och pluggade och så gjorde jag
en hel del anda sysslor och bara chillade, pratade i telefon stup i kvarten och
ja vad mer? Väntade och väntade..

Vid fem tiden drog jag ut tillsammans med Sofia och Tomppe, först till ikano
och sen drog vi vidare till Tasty där vi åt, tog förstås kinamat, har som vart sugen
på det nu ett bra tag igen, super gott!
Sen satt vi där som potatissäckar och härjade (praktiskt taget) vi härjade kan
man säga, eller man skulle kunna tro det åtminstone, för egentligen var det väll
inte heller meningen.. Nåväl, och så snackade vi om allt mellan himmel och jord..

Sen så bestämde vi oss för att inte ta en efterätt där, utan istället för att göra det
så cyklade vi till Max där vi tog varsin dumle blizzer, mumsigare godisak kan man
inte hitta, eller jo förstås men det är nam!
Sen kom jag hem, pluggade ett tag, kollade på andra avenyn när det ändå var på
tv och så läste jag igenom en del inför provet och så tittade jag slutet på
Ensam mamma söker..

Ska ta och avrunda nu, och så ska jag läsa igenom lite till inför provet!
Fe prov imorgon, sen blir det nog och plugga lite till torsdagens matte prov, så
dagarna lär väll bestå av en hel del plugg ;ooo åh!
-Marie, kan komma och hjälpa mig.


Whitney Houston - My love is your love.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0