pain, pain, pain.

uh, i can see the pain in your eyes.
you're worrying if everything will end up all right!
got your answer teddy bear.

HELLO!
Är hemma från skolan och det har jag iofs varit ett bra tag..
Ska strax hoppa in i duschen klämmer in några rader, när jag kom vare
bara och gå ut och fixa till där, sen fixade jag även lite för min kanin och
kelade lite med henne, maow! hon är så söt av dig.

Intressant jag vet, och min hund är tuff.. Ska skaffa en elefant, står på
önskelistan! Haha nejmen, Sitter och lyssnar på finfin musik och ja,
hör och häpna..

Jag har planer för helhela helgen, det är amazing, för jag brukar vara super
dålig på det här med planer, förra och denna är undantag, prima!
Nå ska ta och duscha nu och fixa mig och sånt där, sen så ska jag ta och
ringa peeps och sen.. uppdaterar jag en annan gång, goodbye!

Ha en super duper trevlig helg!
Pusss ;-*

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0