vi fick låna en ängel..

Hahaha vad misslyckat..
Jag var typ speedad till max innan jag skulle dra och kolla film igår,
jag hade gärna gått ut och prommat men det var för mörkt och jag
tycker det är läbbigt så!
Hursomhelst så blev det inte så lyckat, började titta på corpse bride
elr vad den nu heter, och man kan väll gissa att jag somnade..
Ja, det gjorde jag iaf..

Har vaknat vid halv elva, fy vad skönt det var att få sova ut, haha det var
på tiden, brukar vakna rätt tidigt under helgerna men icke nu.. Är dessutom
fortf lite småsjuk, jobbigt!
Och jag har inga planer för idag, någon som vill hitta på något? Det vill jag!
Åh, säg till!

Vad mer.. Jo jag älskar skvaller, hahaha nejmen jag och Marie är iaf värsta
skvaller kärringarna när vi väl kommer igång, och jag fick höra lite roligt skvaller,
hihihi:) Ska nog ta och plugga lite snart och sen vill jag nog se klart filmen jag
skulle se igår.. Och om någon vill hitta på något så säg till!

Btw! De negativa har talat:
ur paues blogg:
igår så skapade jag och amrie en klubb haha, jag skrev klupp först ^^
föratt vi känner oss nere.
föratt love sucks!
nog föratt jag tror att det kommer när det kommer.
fast vi planerade ändå hur vi sak sitta i en etta som 40 åring, skriva kontakt
annonser i tidningar osv. fyfan hahah :D
detta var ett skämt!

(skämt å sido) förmodar att jag är minst lika negativ ibland, hahaha.
och just nu är jag faktiskt det, fast det var ju ett skämt som man kunde läsa..
Fast vem vet? Jaa, säg den som kunde svara på det..
Men det var ganska kuligt och läsa det där, deras klubb och jag ska invita
mig själv till den (skämtsak) låt se vart livet tar en juu!

Nu ska jag dra, ha det bra!

P.S du är fin!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0