det gör ont, det gör ont..

Jag sitter här hemkommen från en viss herr t!
Nej men, under kvällen drog vi iväg till ica för att köpa någonting
att gotta oss med. Och efter det fick vi skjuts till Sofia där vi sedan
bänkade oss framför tvn för att se en stor favorit "J.T Must Die".....
Och nog är den allt rolig, och då fick vi sug på att se Distaster Movie
så jaaa!

Efter det var vi ut en sväng i marran till en doggys place. Och efter
det gick vi hem till tomppe för att titta på Disaster movie, hur kul
som helst! Rolig film, med marranhumor klarar man sig igenom
den iaf....

Att promenixa hem är inte det bästa när det är hur många som
helst minus grader utomhus.. Iaf vad jag skulle kunna tro då jag
är helt frusen fortf. Inte nog med det, fryser annars också och ja
jag tror att influensan är tillbaka för att stanna. Dåligt.

Nå.. Har väll inte så mycket mer och skriva.
Ni får ha det bäst! ;*


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0