don't take me for granted

don't do that.


TJENA! :D
Jag är glad jag är sur, jag känner en värme inom mig och ändå
känner jag mig så sårad. Jag är upp, jag är ner. Jag är som en
jäkla berg&dalbana utan slut. Jag har en fråga till mina innersta
känslor: vad vill ni mig? för jag känner mig förvirrad just nu.
Jag mår bra, jag mår dåligt. Allt det här på en och samma gång.
Jag är helt blandad, allt är helt mixat. Jag mår blandat om någon
nu undrar. Jag är ett nervrak just nu. Jag skulle gärna bita ner
varenda nagel jag har. Vad håller jag på med, haha :D

Jag kan både skratta och gråta samtidigt. Det har jag märkt nu.
skratta åt bra saker och samtidigt gråta åt ledsna saker. AH.
Gud, vissa har säkert lätt och krossa en medan andra har lätt
och bygga upp en. Som en byggnad. Jag är ett glashus, och det
är du som slänger stenar mot mig. HAHAHA fin förklaring.

Livet har en del och komma med. Och om inte någon nu börjar
reagera lite mer så vet jag inte vad jag ska göra. Jag hoppas ju,
men vågar inte hoppas på för mycket. Alla har sina värsting perioder
och jag är i min NU. Det har verkligen blivit en röra när det gäller en
sak och då är det upp&ner och jag vill inte acceptera det då jag inte
är för det, och när vaktisarna börjar märka av det.  Är det inte över
snart så ska jag nog till sjukan, palla vara sjuk. Måste ändå dit snart
med min konstiga knöl för nu har jag avvaktat väldigt länge.

men jag är mer än glad för det jag har:D
+allettan imorgon:b

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

E pra?

2009-01-25 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0