faan, det var back in the days

minnen, minnen, minnen.
som betyder så otroligt mycket för en. det betyder en hel del
att minnas, det gör det absolut! och jag vill aldrig glömma.

jes, så back to what? när jag väl skulle sova inatt så var det
inte direkt en lätt match då jag sovit tidigare, men nog lyckades
jag somna efter många om och men som virvlade runt i skallen
på mig... i princip gick tankarna i den banan "om..men..om..men"

vaknade klockan tolv då mam väckte mig och sa "du får vara
barnvakt ett tag" yippi. fast i och för sig så är det så chill så det
inte är sant, fast jag var rätt trött men det gick fint. nu sitter jag här
och tar det lugnt, funderar lite och ska snart ta och ringa sofia
igen, och sen ska jag försöka hitta på något, sen måste jag nog
iväg och handla och så får vi se hur det blir idag?

äsch, nu ska jag kila!
ha det bäst allihopa!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0