hold on

yoghurt hyllan i finland är rena paradiset i alla fall för mig.
dom har massa goda, speciellt banan och vanilj. mumma.
och det här drar jag givetvis upp eftersom att vi hade ett litet
samtal om det här för en stund sedan.

Lördag. HA HA HA. Ska berätta om min dag så gott jag kan o
även så länge mitt minne håller. Vaknade rätt tidigt, väckte min
kära vän genom att terrorisera. Sen senare drog jag tillsammans
med sofia till kuben för att se u16 match, och vi kom lite för tidigt.
Ett tag satt vi där och såg på matchen med the evil eye och trodde
dom sku losta det, och sa negativa saker (brukar ju vara så att ja
vindarna vänder om man gör de) men så ändrar jag metod och
försöker låta peppande när ett mål kommer fr Asplövens sida.

SÅ......till saken hör när det såg riktigt risigt ut så kan ni aldrig
gissa vad vi fick för störda ideeeer där :| hahahahahah det var så
sjukt kul så vi bad till gud........om vinst. helt just efter vår otroligt
vackra bön kom mål efter mål typ :D det var kul för sen fick man
heja en hel del o banka plåt och busvissla-det roligaste....

Dom vann och dom spelade riktigt bra mot Piteå. Ja där ser man.
Även vindarna kan vända. Samma gällde för Luleå som även dom
vann idag. Nu när båda haft en looosarperiod. T.o.m j20 vann sin
match. Där missade jag sista perioden, elr jag och sofia. Satt ist
i fiket då jag var sad och inte ville vara i själva ishallen. Sen gick vi
till stan jag och sofia dvs. gick en bit med joel, tomppe och jeppe.
jag hittade 100+ kronor på vägen just i samband med att jag hade
en diskussion om att jag sku vilja vara rik och ta taxi till skolan.
Så nå sign från ovan. Där låg penkos och väntade på mig.

Max Vs. Frasses. Mötte Jessica utanför frasses. Ringde Joel för
att be om skjuts till sj. Tur så slapp vi den skjutsen då bilen var
proppad med massa småungar:D Åkte istället med fredrik. Och
så träffade jag även på Marcus och Tia där. Kul!

Jag sen där ett tag under kvällen hade jag otroligt tråkigt då jag
inte fick med mig en kotte. NAH. Sen så frågade jag s men han
lät mer som en orolig typ så jag sa att jag sku försöka dra med
någon annan. Han trodde nog jag var helt lost och övergiven
någonstans. Sen frågade jag m men han ansåg sig nog inte
vara en riktigt kulig typ. Och massa andra kunde inte komma till
stan osv. Och plus det att alla festade. YEY.

Drog till grankullen. Drog till Jessica. Satt där och försökte få
skjuts. Eller någon och kö. Men, eller jo vi fick men vi bestämde
oss till slut för att dra hem istället. Sedan tänkte vi åka till luleå
men det gick ingen buss så vi tar och hälsar på wille en annan
gång istället. Hmmm. Gick till station. Gick ut. Träffade på Niklas
och Sebbe. Pratade med dom en del och så drog vi hemåt.
Mötte tomppe och så är man hemma till sist efter en bra kväll.

Och imorgon är det dags för premiär för allettan här i happis dvs.
Ah vad spännande det ska bli och se Asplöven möta KB65 eller
vad dom nu heter. Hoppas på vinst för Asplövens del. HU HU :)

Jag är fruuuusen.

en osammanhängande sammanfattning av kvällen och jag har
nog glömt det mesta men om det ploppar upp någonting sånt
där fiiint från kvällen så kommer det och dyka upp så småningom.
JO! en sak iaf, jag förstår mig inte på vissa personer. NEJ.

och jesper jag bloggar typ varje dag, det gör jag. och jag har inge
minne kvar av vissa grejer hahaha, men var så god för vad det nu
var och ta åt dig äran! :D

något på hjärtat?
Postat av: Jesper

haha det säger du:D

2009-01-25 @ 19:54:15
URL: http://jeppsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0