inrullad korv

GODNATT OMVÄRLDEN, GODNATT MINA FANS.
JAG SKA ISOLERA MIG FRÅN OMVÄRLDEN DÅ JAG
STRAX SKA RULLA MIG IN I MITT TÄCKE, TOTALT.
SÅ JAG LIGGER DÄR INRULLAD SOM EN KOOOORV!
I KORVBRÖD DVS OCH SÅ SKA JAG RULLA RUNT...
INTA EN FIN STÄLLNING OCH SLEEPA RIKTIGT GOTT.


det är mina planer och hur planerna låter avgör ju era
hjärnor såklart, för mig låter det bra......... jag ska sova
det ska jag göra, och hittade nyss en tröja jag viljat ha
sen april elr en bild på den, hi hi. och jag ska kanske
med viktor till ibiza, tja tolka ibiza hur ni vill, men han
verkade göra åtlöje av bahamas o tro att jag menade
marielund när jag menade bahamas, fast... canada är
nog ett bättre alternativ!

NU SKA JAG SLÄNGA AV MIG KLÄDERNA OCH HOPPA
I SÄNG FÖR JAG HAR GJORT MIG KLAR FÖR BEDTIME.
SKA LÄSA LITE FÖRST..........SUSSA,SUSSA,SUSSA.

KISSES AND HUGHS.
/ eran malin. "eran" tolkar ni hur ni vill. inte för att ni nu
äger mig totalt.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0