insuper frisk luft

I don't wanna be the girl behind the door.
Pauline säger: 2009 will be your year baby ;)

alltså hon sa det där typ igår i skolan och så har hon skrivit det
för det andra, ha ha hon säger att hon har en känsla av att det
här är malins år, och det låter ju fint hoppas det stämmer, ha ha.

Well well well har vaknat tio i åtta idag. Av personliga skäl så har
jag inte kunnat ta ut sovmorgon idag, tji. Rusha till skolan typ nej
men med nora och tomppe vid elva tiden. Hade inte ätit någon
frulle då jag egentligen aldrig hann eller då jag siktade in mig på
en lunch jag missade. Så jag har fortfarande inte ätit något då jag
typ tappat min aptit nu. Blä blä blä. Men inväntar middag så då ska
jag försöka få i mig maaaat. Bläää vi är värsta fj0llzen egentligen
hahahaha, åååååååå vilka barnrumpor det är nästan härligt :D

Matteboken...Tittar lite o kommer till talet "Viktor tänker på ett tal.
Han multiplicerar med tre och lägger till fyra. Talet blir 22. Vilket
tal tänkte han på?" Något i den stilen. Hi hi och å vilken humor bl.a
vi kan ha. Reinhold som gick som en vakthund bakom mig och
Erica. Fram och tillbaka, fram och tillbaka tills vi blev riktigt jäkla
stressade. I och för sig så berodde det på att vi satt och messade.

Erica messar till mig: sluta messa:)
messar tillbaka: sluta messa själv:D
erica messar till mig: jag messar ju inte
tittar på erica med en allvarlig min då hon ser riktigt oskyldig ut
båda brister i skratt.
erica messar: sluta skratta
jag messar: sluta skratta själv
och så börjar det igen, inte kan vi hålla oss, och med falken
vaktandes som någon hönsmamma som om vi vore kycklingpojkar
så ger man sig ändå inte, det är kul och man är trött!

Ingen svenska (sista lektion) idag, efter matten frågade vi om vi fick
skippa engelskan (ber, ber, ber) och vi får, piece of cake alltså.
Vidare så rushar vi till bussen, behöver inte betala då han är snäll
mot oss. Väl framme i marielund öppnar han endast framdörren då
vi är där bak och ska ta oss fram. Vad händer? Småbarn börjar rulla
in på bussen och vi kommer inte fram. Han stänger dörren och kör
iväg, erica trycker stopp och så hör man "ja just ja, ni skulle av" till följd
av alla våra skratt, ha ha ha kul om vi fått gå från mattila.

AAAAAAAAAAAAJ, sockerdricka i foten, HAHAHAHA
sjukt obehagligt. de sticks och härjar :D intressant, nu testa stå.
ha ha ha hoppas mina osynliga vingar finns till hands nu.

Idag får jag se vad jag hittar på. Kanske träffa Viktor om han har
tid idag. Vi får se vi får se när han hör av sig! Btw så har vi varit tsmns
i två månader nu, dvs typ 61 dagar osvosv. GRATZE <3 åt oss.

om jag ändå hade en bild..
typ denna. sötnos eller sötnos?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0