jag orkade mig upp iaf

trots att jag somnat någongång vid fem, så sov jag inte bort
hela dagen, och det var ju som det som var meningen.. jaaa
inte för att jag orkade upp till tio, men elva hur som!

well, well, well. nu sitter jag iaf här och väntar på livstecken fr
sofia, och så ska jag fråga om hon hänger med mig ut sen
lite senare, måste bara få ork nog och städa mitt rum och ta
och äta frulle.


och ja kort update om sista perioden av finalen igår:
Finns väll inte så m ycket och göra, nådde rätt nära Jamies
förväntningar om slutresultatet. Går ju inte och säga så mycket
trots att dom typ körde över vår målvakt flera gånger, och allt som
allt var dom väll på honom typ fyra gånger, jisses.
Fast.. Det är ingenting ovanligt det kan vi folk inte säga. Det är ju
ändå något som händer ofta, allt det som utspelade sig på den
isen under finalen. Likt en massa andra hockeymatcher. Och det
måste alla vara medvetna om? Det känns bara så meningslöst
att klaga nu i efterhand, det är över, vi har en vinnare, that's it.
face the truth bara!

Så då är det bara och vara nöjd. Grattis Canada:)
ha ha.

Nå väl. Ska snart ta frulle, börjar få lite ork i kroppen. Sen blir det
en snabbstädning i rummet och sen ska jag höra med Sofia om
hon är taggad på att gå ut med mig. Månne om det är kallt!
Sen ska jag fundsa lite över vad som sker härnäst.


not gonna fall for the same things

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

jag såg ocksååååå och jag tyckte vi var bra!!!!!!! speciellt dendär ena!!:)

2009-01-06 @ 13:36:44
Postat av: Anonym

jag såg ocksååååå och jag tyckte vi var bra!!!!!!! speciellt dendär ena!!:)

2009-01-06 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0