jag vill inte ens veta

imorgon har vi förhör i historia på nå kapitel!
muntligt och det, så idag tänker jag läsa lite om det
vi ska ha om, och så har jag sovmorgon.

det finns detaljer jag tkr om med vårat nya schema.
som sovmorgon fyra ggr i veckan, osv. måndagar
kommer vi ha sisådär tre lektioner och ja, fine! på
måndagar börjar vi halv tolv, och det känns ännu
mer fine för min del!

ja, och plans för imorgon: ska umgås med jessie
under morgondagen, roligt:) och så ska jag ju ta
och se asplövens match ofc!

idag ska jag bara ta det lugnt, har hållit på och eldat
här nyss, och så ska jag ta och fixa käk här strax sen
blir det och bli ett med ha-boken och ja, sen så får vi
se, är rätt trött. ha det bra!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0