Jaha, hon kanske var otrogen

jag segade och segade och segade fram och tillbaka
här hemma tills någon tid, och då drog jag äntligen ut
och gissa vem jag mötte? om inte marielunds snyggggging
eller kändis "kändis" haaaaaaaaaaaaaaaaa
jag höll på och garva på mig där vid leris typ, hahahaha.
åååå, jag ger en ledtråd: j.l! oui, oui, oui.

Jaja, hon kanske var otrogen och sa att det var hans barn.
Det lät vettigt. Mmmm. Hade en het diskussion här tidigare
btw, en riktigt het en.
Har btw apat mig runt med mina små flummiga vänner och
vi är knäppa och dom är söta. Jag har rullat runt med en stol
som ett nånting. Och Anton, han är såååå kul faktiskt...

vi ska gö nå kul... HIHIHI
för vi ska inte leka med kyrkans ungdomskör...
Fan vilken humor, men jag = glader. Och jag har en bra
anledning och vara glad. Oh, hurra hurra hurra :) Tänk om
Askungens mösspolare ändå bodde i mitt rum, vad kul det
skulle vara just nu.

m: är du ett mumintroll?
u: jo det är jag:)
m: vilken muminkaraktär?
-
u: jag spelade cs:)

som om inte muminämnet var mycket mer intressant än nå cs
men där ser man, killar och cs, malin och mumin. det är liksom
någonting heligt med det hela. haha att jag använder det ordet
är något..

i can do whatever i like, maaan i can do whatever i like.

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

jaaa, anton är så kulig, jag vet! :D han är bäst

2009-01-21 @ 22:04:49
URL: http://sorbaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0