So here I am

Where I've been, I've walked a hundred miles..
But just only in circles, to always get to the same
place where I started it. :D

Sitter här helt alone i mitt rum och lyssnar på pokerface och
musik är bland det mesta. Får slut på tystnaden och gör en
allmänt på topp. Switch, lyssnar på bland annat min & Emmys
gamla favvosång. "han kunde alla trixen, han var kung över
kidsen.." ha ha ha, jag har kul. historia läxförhör imorgon, två
prov nästa vecka, två-tre prov nästnästa vecka, det blir rätt mkt
nu men det är väll bara och hålla huvudet uppe och försöka ha
tillräckligt med energi för det.

under kvällen har jag fixat håret tillsammans med sofia så nu
är utväxten borta och det blev en aning mörkare, nästa gång är
det meningen att det ska bli lite mörkare igen, stegvis förstår ni.
fast aldrig riktigt riktigt mörkt nej,sen bleks det utomlands ändå
igen o h allt. Sen kom även nora förbi och så har vi bara suttit
här och pratat om allt och ingenting. lovetalk, om henne och ja
hennes perfect man. Ska kanske ta och göra en sån där photo
grej del två eller så imorgon om jag har tid till det, det kanske
blir och fara till sj på den där rockgrejen eller så blir det tasty
och film med massa mys med gott folk!

vad har jag lust och så ihjäl nu då? typ ha ihjäl tiden för ett tag
eller så, tiden går lite segt och snart ska jag sova eller något och
så är det sovmorgon imorgon igen och det, gympa bland annat
och dirr efter gympapasset ska jag rusha till gymmet för att forts
det dära, finfint malin.  och snart är det godisförbud som gäller
för min del, hur ska det gå djungelvrålsmalin? jaja, det återstår
att se, och hoh snart ta tag i headern.

Och som sagt så har vke varit och tittat på luleå-timrå hur fubbigt
det än lät i mina öron så låter det inte precis lika fubbigt nåmer
då dom gick och förlorade mot hönsen. nej det var fel, dom borde
ha vunnit sin hemmamatch, jag hoppades på det iaf! men alltid
blir det inte som man hoppats på, men fubbigt ändå då sånadär
matcher är roligare och se. å, jag vill träffa viktor.

asså lyssna på handlake village med takida och ni börjar sakta
och säkert att smälta inombords, sen fäller vi en tår och mår lite
allmänt bra och så höjer vi ett glas och skålar för det som vart.

please, please, please i'm begging you, don't take me for granted.
don't do it, just don't, don't gonna take you for granted. men nu ska
jag kila iväg och så bjuder jag på en pic imorgon istället. ha det bäst!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0