söndag...gå din väg..

Japp och så är söndagen här, vilken är den dag då man eller
jag kanske ska säga jag bara vill ta det lugnt, m en såndär mys
dag helt enkelt då man slipper stressa. Men så är man ju såklart
medveten om att det är den dag då det bara är en dag kvar tills
skolan börjar, tills en ny vecka börjar och då är inte dagen lika
härlig nåmer, tillbaks till skolan för en hel vecka. Well vissa dagar
är bra, vissa sämre. Veckorna går snabbt som tur är.

Skönt med sovmorgon imorgon, har egentligen till 12.10 på måndagar
men imorgon börjar jag 11.10 för att jag måste göra färdigt den där
datorkunskapen. Heh jag vill ha helg igen, jag vill ha lov. Jag är så
morgontrött efter jullovet, har lust och slänga mobilen i väggen..........

Hur som så ska jag strax ta och äta frulle och sen ska jag börja kika
på olika utomlandsresor. Jag/vi whatever :D Och ja, jag ska börja spara
pengar efter denna resa till andra resor, ska vara rätt så sparsam, men
en dyrare kanske blir new york/california nästa år eller nästnästa, men
jag hoppas på nästa då jag är 18. Det sku vara nice om man var en v i
n.y och en v i Kalifornien...... Drömmar...planer.. spara.

Btw så har Sofia fått sitt ljud och fungera nu, så vi har inte failat till det
alltför hårt. Men internet är borta med vinden just nu. Och ja, nu ska jag
börja göra det jag sku. Sen ska jag se vad som sker idag.. Hoppas att
ni haft en bra helg, helgen har som varit jäkligt bra! Och en fortsatt trevlig
söndag till er alla! ;*


Det finns så mycket där ute i världen, som inte mina ögon har fått se.
jag vill reeesa bort, runt överallt.

guuuuru, länge sen jag fick leka paparazzi!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0