you like to play it cool, i'll keep it safe!

här kommer ett inlägg, då jag är hemma igen i marran efter
en vända till stan som först bestod av att hjälpa bro och tia med
att bära lite golv och sånt där till deras nya lägenhet.. sen så var
det dags för en underbart god middag, åt tills det nästan ville kma
upp igen, ha ha låter trevligt jag vet! sen var det efterätt, hur det nu
gick och få ner i en mätt mage, gick som inte alls bra.

och just nu sitter jag här hemma på min sköna säng och tar det
lugnt, mina fossingar är is och hela jag är frusen. tänkte gå och
sätta mig framför kaminen ett litet tag och sen senare kanske det
blir filkväll med vännerna! myspys ju (y)

Aaah, har väll inte så mycket mer och skriva.. Får väll se om jag
tar och bjuder på nå bilder sen elr nå :p Och well haha jag kan ta
och bjuda på två bilder på mig och min otroligt braiga frisyr, det
är som så sällan det kommer bilder när jag skippat plattången.
Varsågod, vissa har ju inte rakt hår heller iofs. Men nu blir det
nog plattången för min del

tänkte bara vara snäll och visa.




nu ringa t och se vad han tänkt sig.
och så får vi se!

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

tycker du ska fortsätta skippa platttången :)

2009-01-02 @ 23:41:09
Postat av: Anonym

tycker du ska fortsätta skippa plattången :)

2009-01-02 @ 23:42:06
Postat av: c

jättefint ju! :)

2009-01-03 @ 00:40:59
URL: http://cccarolina.blogg.se/
Postat av: terese

ditt hår är ju skitsnyggt!

2009-01-04 @ 00:52:13
URL: http://terrese.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0