alltså blah, den här dagen är bara för komisk!


AVSLUTA MENINGEN :
1. Jag har insett att min senaste kyss.... var en kyss, haha.
2. Jag lyssnar på.....det jag hör + musik som verkligen ger mig sinnesro. haha.
3. Jag pratar.....mycket för att jag kan prata!
4. Jag älskar/tycker om.....mina nära och kära mest av allt.
5. Min bästa vän(ner) är.....helt underbara och rara.
6. Min första riktiga kyss....kvävde nästan mig, det var hemskt.
8. Jag avskyr när folk frågar.... alldeles för onördiga och dumma frågor, haha.
9. Kärlek är...alldeles för underbart, absolut! kärlek åt alla! nu!
11. Någonstans, tänker någon på...mig någongång? bra självförtroende? men det är väll helt korrekt tror jag.
12. Jag kommer alltid att....vara den jag är, that's me, you can't change the one i'm used to be.
13. Jag är hemligt förälskad i....haha ingen, håller inte sådant hemligt, men talar ju inte om om ingen frågar heller?
14. Sist jag grät var....nyligen iaf till ett jätte sorgligt program! ;o
15. Min mobiltelefon är...en mobiltelefon
16. När jag vaknar på morgonen....undrar jag vad klockan är, o vill helst bara mysa under täcket.
17. Innan jag går och lägger mig....tänker jag en hel del på vissa personer :)
18. Just nu tänker jag på....dessa grejer, och på lite annat o andra personer.
19. Bebisar är...urgulliga, hur söta som helst :)
20. Idag ska jag.... se nå program på tvn, sitta hära och nöta tbordet, o så sova.
21. I kväll ska jag... sitta här bl.a!
22. I morgon kommer jag.... att njuta av att lovet börjar, och så kommer jag att leva livet ut :D
23. Jag vill verkligen...du ska förstå, inse faktum :) det skulle lätta på det jag känner, om du ändå gjorde de :)
24. Innan jag lägger mig tänker jag på... några personer iaf, haha :)
25. Den personen jag oftast har i mina tankar är... den person som verkligen gör mig glad! :)
26. Jag önskar... att DU kunde förstå mig :) Jag önskar att du kände mig, den jag är, den jag kmr att vara.
27. Jag vill aldrig.... mista dig, dig eller dig, helt enkelt mina nära o kära.
28. Jag är intresserad av.... en hel del faktiskt :)
29. Jag skulle kunna.. sjunka genom jorden o komma upp när du märkt det, haha.
30. Jag drömmer om... hemska drömmar framför ett mål!
31. Det roligaste idag har varit... smygtittarn, tjuvlyssnarn^^ hahahaha.
32. Lyckligaste ögonblicket.. är nog när jag är vuxen, när jag står framför altaret o ger ett löfte till den jag nu gifter mig med, och när jag får barn, och ser dem växa upp..
33. Det värsta som skulle kunna hända.. är att ngn går bort, det har ju iofs redan hänt ;o en av de värsta.
34. Jag tycker om att.. sjunga bland annat, och att ha skoj!
35. Jag är sugen på... att se oth från början o massa myspys.

-han ser bra ut! ... var bor han? - hahaha ='D


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0