blah på dig.

hej just nu sitter jag i skolan och tar det lugnt, har typ tråkigt, funderar på att dra hem redan efter lunch, har så förbaskat ont i magen, snart får jag ett raseriutbrott! haha. hursomhelst. har kollat på youtube, spanat in chris, fyfan vad sjuk han är, seriöst. o nyheterna är att jamie lynn, britneys syrra ska ha barn, haha. this world is crazy!

men iaf. fortsätter nog skriva senare, hey-oh!



hej igen, ja min skoldag fortsatte helt.. lugnt faktiskt! fortsatte med lunch vill jag säga, haha men ja, så var det, kom från toan tog mat satte mig ner bland mina vänner, knuffade iväg vattenkannan till erica så att jag höll på o välta ner allt, o så fortsatte de.. tuomas reste sig så hastigt upp så att stolen flög, o i samma veva som den föll mot golvet gick brandalarmet igång, jaja ingen reagerade trots det irriterande tjutande ljudet, o så kommer lärarna o säger att vi fan måste ut. haha, så står vi ute i kylan, bittra.. fick ju inte ens äta! haha. hursomhelst, efter en lång tid kom brandbilen, o så kom brandmannen, väldigt förbannad, de var ngn som sattit igång alarmet jävla trögskalle, tack vare den personen frös jag/vi nästan ihjäl. haha. hursomhelst, efter lunch vare filmdags, två olika, man fick se den man nu ville, jag for o kollade american ganster med nora, den var faktiskt bra! ;> tkr jag.. enligt min åsikt! ja, fast han är en riktig badboy! hejhej, nu ska jag göra nå annat.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0