en till malin!

1. Vem är du? Så du vill att jag ska berätta vem jag är, jag har ingenting att säga.
2. Ålder: 15 snart 30? =D
3. Personlighet: Hårding, nejmen inuti mig är jag värsta mjukisen.
4. E-post: De som har den, dom har den =)
5. Stjärntecken: Oxen! Ojoj, jag är en riktig oxe.
6. Jag kommer från: Ja, jag föddes i Kalix, har vuxit upp i Haparanda, lovande?
7. Jag bor: Inomhus? (:
8. Mentalitet: haha, jaa-a du!
9. Civilstatus: Gift! åtminstone min dröm, haha.
10. Spel? Hmm. Vet inte. Harpan! HAHAHA
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? x'D
13. Internet Explorer eller Netscape? Explorer.
14. Din bästa egenskap: Att roa människor! Att kunna vara lugn och sansad.
15. Din sämsta egenskap: Att retas =D
16. Husdjur: Hund och bunnydog!
17. Familj: Mamma, Pappa, Storesyrran och Storebror.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen, jag vill alltid kunna se:)
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Jaa-a du, finns en hel del, vetni? malin tänder på tänder, haha! skoja.
20. Jag sover: Ganska bra!
21. Djur jag är lik: Apan eller åsnan!
22. Tror du på något? Jo, på mig själv absolut ja!
23. Frisyr: Den jag nu har.
24. Hårfärg: Brunt.
25. Ögonfärg: Blågröna =)
26. Längd: 162 cm.
27. Vikt: Vill du verkligen veta? ;o
28. Skostorlek: 36 typ.
29. Gillar: att se oth, myspys och jag gillar mina nära o kära.
30. Ogillar: Småkryp, sånt som är orättvist, krig osv.
31. Favoritmat: Njaa, vet inte min absoluta favorit.
32. Favoritglass: Magnum mandel typ. nejmen jag vet inte
33. Favoritdessert: har ingen
34. Favoritpizza: Hm vet inte riktigt,  många är gooda =)
35. Favoritdryck: Vatten absolut
36. Gillar du godis? haha ja, gottegris nr1
37. Isåfall vilken sort? salmiak, choklad o många fler.
38. Min favoritdrink: Nja dricker inte drinkar så ofta.
39. Min favoritfilm: Bring ot on trion! =D
40. Min favoritdag: Fredag!
41. Min favoritklädesplagg: Jeans och nå t-shirtar!
42. Min favoritbok: Oj vet inte, finns massa bra! Ganska aktiv på att läsa.
43. Min favoritmusik: Nja, lyssnar på en hel del så :D
44. Min favoritlukt: Typ killparfymer, alltså dvs på killar men ändå =D
45. Min favoritblomma/planta? Liljekonvalj :)
46. Öl eller vin? Båda går, men helst öl, målar helst inte trappor! drar lärdom av min gamle vän!
47. Liknar du en kändis? Nej?
48. Senast köpta skiva: Jösses, minns knappt när de var ens!
49. Senast film på bio: Länge sen, för länge sen
50. Bästa låten i världen: Jaa-a du =)
51. Senast lästa bok: Gömda
52. Favoritförfattare: Och det tror du jag kmr på såhär? Nej!
53. Skriver du dagbok? Nej, endast blogg.
54. Bästa årstiden: Sommaren såklart
55. Älsklingsfärg: svart, grå, vit, röd =D haha.
56. Skulle aldrig ta på dig: hm, skulle iaf inte linda in mig i papper!
57. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär
58. Blev du det? Vet ju inte ännu!
59. Brinner för: Musiken, helt lugnt! =)
60. Sportbil eller familjebil? Sportbil sku va fettcoolt (Y) men nja, familjebil!
61. Katt eller hund? Hundar lätt, katter slutar med ruggi catfighten! =(
62. Har du nån nojja? Hmm, jo det har jag väll.
63. Fobier? Spindlar, att bara se en spindel på ett avstånd är fruktansvärt.
64. Deppig eller glad? Glad som fan!
65. Politiskt insatt? Nej faktiskt inte.
66. Värdesätter du ärlighet? Klart jag gör.
67. Brukar du dra "vita lögner"? Alla gör det, svarar man nej, drog man väll en just? x'D
68. Är det ok med vita lögner? Ja, beror på i vilket sammanhang.
69. Känner du en mytoman? Jo, tomppe! nejmen GUNNAR!
70. Har du pojkvän/flickvän? flickvän absolut! HAHAHAHAHA
71. Är du kär? Ja? Antingen är man eller så inte, det är åtminstone inget man tror x'D
72. Hur tidigt stiger du upp? När jag snoooozat ett bra tag!
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt :D
74. Vem/vilka vet mest om dig? Jaa-a mina föräldrar, sofia osv =D
75. Gillar du att slåss eller? Om en person slåss, är det för att den måste.
76. Vad har du på dig just nu? Kläder =D
77. Vad ska du göra ikväll? inatt, sova =D
78. När var du senast riktigt full? Nå minns ej.
79. Är du seriös? Ja, hyfsat.
80. Hur många väskor äger du? Flera, men använder bara en.
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? 2
83. Isåfall, vad heter de? Marcus och Marlene :)
84. Hur många timmar sover du per natt? 6-7 på veckodagarna, åtminstone 10 på helgerna.
85. Vem är snyggast i världen? Chad michael murray
86. Vad är du allergisk mot? Massa, orkar ej rabbla upp
87. Ska du duscha idag? INATT? njaa nej, men idag, mjoo!
88. Vad är det för veckodag? Söndag
89. Vad är det för datum idag? 23 december
90. Vad gör du nästa år? Ingen aning, njuter.
91. Är du likgiltig? Beror på vad det handlar om.
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Stan.
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? Haha när jag känner för de då känns de som om jag gillar det =D
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder.
97. Hur många par skor har du? typ 20!
98. Är du sexuellt frustrerad? Nej
99. Vem är snällast just nu? Sofia
100. Var har du ont? I lillfingret?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0